fredag31 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Rihanna är den stora reklamvinnaren efter Super Bowl

Publicerad: 14 februari 2023, 07:09

Foto: David J. Phillip/AP/TT

Besvikelse över reklamfilmerna på Super Bowl, men Rihannas framträdande och produktplacering imponerar. Dessutom använder fler sociala medier globalt, och en dom i ett NFT-fall har potential att bli prejudicerande. Det och mer i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

Super BowlMorgonsvepetRihanna

Alicia Price

alicia.price@resume.se


De preliminära siffrorna visar att 113 miljoner människor följde Super Bowl natten mellan söndag och måndag, både på linjär-tv och online. Det rapporterar flera medier, med NFL som källa. Förra

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev