Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Sexistiska reklamfilmen får uppföljare – Peloton girl räddas av ginvarumärke

Publicerad: 9 december 2019, 07:19

Blixtkampanj från Aviation Gin.

Supersnackisen Peloton girl hämtas av Ryan Renolds, de globala annonsinvesteringarna minskar och Snapchat ser uppsving i politisk annonsering.


Ämnen i artikeln:

ReklamMorgonsvepetMarknadsföring

Ingen i branschen missade väl förra veckans stora snackis med reklamen för cykelmärket Peloton? För att fräscha upp minnet så är det en kvinna som får en träningcykel av

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.