Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Sökdata efter Super Bowl: Polestar toppar mätning

Publicerad: 15 februari 2022, 07:43

Polestar presterade bäst av alla annonsörer i Super Bowl visar ny mätning, annonspriserna skjuter i höjden och svenska techbolag flyr Ukraina. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

PolestarSuper BowlNyheterMorgonsvepet

Enligt konsumentinsikt-bolaget DISQO hade Universal Pictures trailer för filmen ”Jurassic World Dominion” störst varumärkespåverkan. Även BMW och Chevy presterade bra i mätningen.

Pepsis kändistäta reklamfilm med flera varumärken presterade bäst

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.