måndag30 januari

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

The Moldy Whoppers segertåg fortsätter – vinner svart penna i D&AD

Publicerad: 11 september 2020, 06:02

Ingo vinner prestigefull svart penna i D&AD för The Moldy Whopper, David & Goliath tillsätter ”empatichef” och Netflix lanserar sin första globala varumärkeskampanj. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

NetflixD&ADIngoBurger KingTikTokE-handel

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


Under torsdagskvällen ägde D&ADs digitala prisutdelning rum. Liksom i huvuddelen av tävlingen vars vinnare presenterades i somras var en av de stora vinnarna svenska Ingo. I går vann byrån

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev