Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Tiktok och WPP i nytt globalt samarbete

Publicerad: 2 februari 2021, 07:00

Pixabay

Ännu ett varumärke ratar årets Super Bowl, ny undersökning visar att marknadschefer spår förändrad roll efter corona och Tiktok och WPP inleder ett nytt samarbete. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

TikTokSuper BowlMarknadschefLinkedinSpotify

Tiktok och WPP, ett av världens största byrånätverk, inleder ett nytt globalt partnerskap. Det rapporterar Adage. Det kommer innebära samarbete mellan Tiktok och WPP på ”ett antal fronter”, bland

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.