Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Tove Langseth och Filip Nilsson startar sportmärke

Publicerad: 15 november 2019, 07:41

Tove Langseth och Filip Nilsson.

Reklamveteraner går ihop och startar varumärke, maffig prislapp för 30 sekunder under Super Bowl och Dentsu stuvar om. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

Tove LangsethFilip NilssonForsman & BodenforsNord DDB

Closely heter det sport- och underklädesvarumärke som reklamveteranerna Tove Langseth och Filip Nilsson nu väljer att starta. Det framgår av ett Instagraminlägg som Tove Langseth skrivit. Båda två har

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.