Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Två svenska byråer i topp när Contagious listar årets pionjärer

Publicerad: 5 februari 2021, 07:24

Bild från Forsman & Bodenfors kampanj ”A terrible idea” för Volvo Cars.

Foto: Press

Moderaterna föreslår hårdare straff för företag som fuskar med krisstödet, Unilever uppdaterar strategi efter ökad onlineförsäljning och två svenska byråer lyfts fram av Contagious. Det och mer i dagens morgonsvep.

Ämnen i artikeln:

Forsman & BodenforsNord DDBCoronavirusetUnileverTuristSnapchatFacebook

Julia V. Caesar

julia.v.caesar@resume.se


Magasinet och analysverktyget Contagious samlar varje år de bästa byråerna i en lista under titeln ”Pioneers”. Deltagarna väljs ut av plattformen I/O, som analyserar byråns alla kampanjer under året.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev