Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Varumärkena som gick all in på Oscars

Publicerad: 10 februari 2020, 07:36

Många tunga annonsörer betalade mångmiljonbelopp för att spegla sig i glansen under Oscarsgalan, Carlsbergs ”modesta” slogan och borgmästare vill flytta Zlatan-statyn till Milano.


Ämnen i artikeln:

Oscarsgalan

Det sändande tv-nätverket ABC hade inga problem att sälja ut reklamutrymmet i samband med Oscarsgalan där varumärkena i år betalade 2,6 dollar (motsvarande 25 miljoner kronor) för 30 sekunder. Förvisso

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

Oscarsgalan

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.