Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Volvo är Sveriges mest positivt omtalade varumärke

Publicerad: 22 januari 2020, 07:25

Volvo toppar Yougovs mätning BrandIndex, men ICA och Swish knappar in, Netflix-chefen avslår reklamfinansierad version och Bloomberg lanserar hållbarhetssatsning. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.


Ämnen i artikeln:

VolvoYougovVarumärkenNetflix

Volvo (buzzvärde på 25,9) är alltjämt det varumärke som får mest positiva omnämningar  i Sverige under 2019 enligt  analysföretaget Yougovs BrandIndex, men ICA (24,7), Swish (23,7) och IKEA (22,1)  knappar

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.