söndag24 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

WPP:s nya hållbarhetsmål: ska minska klimatavtrycket till netto noll

Publicerad: 23 april 2021, 06:19

Mark Read, vd på WPP.

Snapchats Tiktok-utmanare Spotlight når 125 miljoner aktiva användare, Dove gör upp med hårt redigerade selfies i ny reklamfilm och WPP förbinder sig att minska sina koldioxidutsläpp till netto noll. Det är några av nyheterna i morgonsvepet.

Ämnen i artikeln:

KlimatkrisenWPPSnapchatTikTokDoveNielsenStreaming

Amanda Törner

amanda.torner@resume.se


I samband med Earth Day, Jordens dag, som inföll i går 22 april gick WPP ut med vad som kan vara ett av de mest ambitiösa hållbarhetsmålen i industrin hittills.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev