fredag24 mars

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Zenith justerar prognos för annonsutgifter – påverkas negativt av kriget i Ukraina

Publicerad: 8 juni 2022, 06:27

Zenith, en av Publicis-byråerna, har justerat ner sin prognos för annonsmarknaden 2022. SEC kampanjar mot krypto, och den krypterade appen Telegram har lämnat ut data till en tredje part.

Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetRysslandZenith

Alicia Price

alicia.price@resume.se


Zenith, som är en del av Publicis Group och beskrivs som en ROI-byrå, har i dagarna meddelat att man väntar sig att annonsmarknaden kommer växa med 8 procent under 2022.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev