Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Morgonsvepet

Zenith justerar prognos för annonsutgifter – påverkas negativt av kriget i Ukraina

Publicerad: 8 juni 2022, 06:27

Zenith, en av Publicis-byråerna, har justerat ner sin prognos för annonsmarknaden 2022. SEC kampanjar mot krypto, och den krypterade appen Telegram har lämnat ut data till en tredje part.


Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetRysslandZenith

Zenith, som är en del av Publicis Group och beskrivs som en ROI-byrå, har i dagarna meddelat att man väntar sig att annonsmarknaden kommer växa med 8 procent under 2022.

Läs artikeln med ett
kostnadsfritt konto

Skapa konto

Har du redan ett konto? Logga in

Med ett konto på Resumé får du tillgång till:
Utvalt innehåll från redaktionen
Nyhetsbrev - Nyheter och beslutsunderlag direkt i din inkorg

Ämnen i artikeln:

MorgonsvepetRysslandZenith

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.