Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag26.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Åldersfrågan är det nya svarta – byråer missar köpstarkaste målgruppen

Publicerad: 23 September 2019, 11:51

"Min förhoppning är att vi i branschen blir mer inkluderande, även när det gäller ålder. Dels skulle vi bli bättre på att förstå, spegla och nå de seniora och köpstarka målgrupperna på marknaden – och dels skulle jag känna mig lite mindre ensam i rummet." skriver Resumés bloggare och The Amazing Societys cd Christina Knight.


Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.