Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Alexander Skoglund: ”Har vi hyllat Visit Sweden och Discover the Originals tillräckligt?”

Publicerad: 11 juli 2022, 12:25

Alexander Skoglund är art director på Stendahls och delar i Resumés enkät med sig av vilken titel från vårens bokberg som får inleda sommarläsningen.


Ämnen i artikeln:

StendahlsNyheter

Ge exempel på hög/oväntad/ovanlig kreativitet som du stött på i Sommarsverige?
– Har vi hyllat Visit Sweden och Discover the Originals tillräckligt? Tror inte det. Oavsett tycker jag den värd att lyfta nu igen när många ger sig ut för att upptäcka sommarsverige och behöver inspiration. Stark insikt och fantastisk idé som genomförd med perfektion. Solhatten av.

Du missar innehåll i denna artikel på grund av dina cookie-val. Kontrollera dina inställningar och dubbelkolla om YouTube är blockerad under “Visa våra partners”.

Vad inspireras du annars av under semestern?
– Jag har under våren byggt upp ett ganska omfattande bokberg som jag planerar att börja beta av. Senaste tipset är Lemon, How the advertising brain turned sour av Orlando Wood. Börjar nog där.

Ämnen i artikeln:

StendahlsNyheter

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.