Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag24.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Amelia Adamos succékampanj

Publicerad: 7 Oktober 2008, 07:14

Amelia Adamos senaste abonnemangskampanj för M-magasin avslutades förra veckan. Resultat: 30 000 nya prenumeranter. Det uppger Mediatrender.


Amelia Adamo. Foto: Andreas Elgstrand.

M-magasin lockade med en premie i form av en sjal eller en väska om man beställde tre nummer för 59 kronor. 30 000 nappade och enligt Mediatrender är det Bonnier populärpress mest framgångsrika kampanj i år och M-magasins mest lyckade kampanj sedan lanseringen.

M-magasin, som i år ökar utgivningen från 13 till 14 nummer, ökade i fjol upplagan med 15 procent till 83 200 exemplar.

Magnus Helander

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.