Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag27.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Annonsören får ansiktslyft

Publicerad: 18 Februari 2011, 12:57

Första numret kom ut 1926 och går idag ut med fyra nummer per år till 4000 personer på Sveriges Annonsörers medlemsföretag. Nu gör man om tidningen till någonting mer än bara en medlemstidning.


Ämnen i artikeln:

Elisabeth ThörnstenSveriges AnnonsörerNordiska Tidningsbolaget

Elisabeth Thörnsten, kommunikationschef på Sveriges Annonsörer.

– Vi vill göra Annonsören till något mer än en medlemstidning. Vi vet att medlemmarna efterfrågar en tidning som innehåller case och instrumentella artiklar, som ger både identifikation och fungerar som goda exempel, säger Elisabeth Thörnsten, kommunikationschef på Sveriges Annonsörer.

För ansiktslyft och redaktionell produktion av Annonsören står Nordiska Tidningsbolaget, som även står bakom Kupé och Allt Om Tidsskrifter.

– Ett av våra viktigaste uppdrag är att visa reklam- och mediefrågornas betydelse, i både näringslivet och samhället i stort. Därför ska tidningen också nå ledamöterna i styrelserummen och andra beslutsfattare. De ska även synas i tidningen mer än tidigare, säger Elisabeth Thörnsten.

Malin Carlehäll

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.