Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Atlas Copco utökar sin satsning på kundtidningar

Publicerad: 12 Juni 2012, 14:45

Reaktörerna har skapat kundtidningen Solutions åt Atlas Copco.

Foto: Pressbild.

Redaktörerna har tagit fram kundtidningen Solutions för Atlas Copco. Tidningen täcker det nya affärsområdet Atlas Copco Construction Technique Scandinavia.


Ämnen i artikeln:

Atlas CopcoRedaktörerna

– Innehållet ska förtydliga våra erbjudanden och verkligen visa att  det blir enklare att anlita oss. Samtidigt ska tidningen stödja vårt  arbete med att stärka kundrelationerna, säger Hanna von Knorring,  marknadskommunikationschef för Atlas Copco Construction Technique  Scandinavia i en kommentar.

Atlas Copco gick från tre till fyra  affärsområden vid årsskiftet. För att bli ännu tydligare mot kunderna  har man anlitat Redaktörerna, som har utformat tidningen  Solutions.

Den nya tidningen ska gå till bygg- och anläggningskunder i Skandinavien och skickas två gånger per år.

Första numret kom i maj i samband med en bygg- och anläggningsmässa i Norge.

Redaktörerna producerar också tidningen Bitz för Atlas Copcos affärsområde Mining and Rock Excavation Technique Sweden.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Atlas CopcoRedaktörerna

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.