Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag20.02.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Bella Goldman: "Vårt kommunikationskoncept kan röra om lite i grytan"

Publicerad: 19 Juli 2019, 09:20

Bella Goldman, marknadschef på Lidl, svarar på Resumés sommarenkät.

Foto: Press

Till vardags är hon marknadschef på Lidl. Under sommaren insuper Bella Goldman lugnet på Utö – och har också lite ont i magen för höstens satsning.


Ämnen i artikeln:

LidlSommarBella Goldman

Vad gör du i sommar?
– Dräller runt på vårt sommarställe på Utö, dricker bubbel och mekar med mina flakmopeder.

Vad läser du i hängmattan?
– Så mycket som möjligt, har en hel hög med fantastisk facklitteratur och alla olästa magasin som jag ska läsa i sommar, som vanligt… Landar sannolikt med deckaren i knät.

Vad lyssnar du på?
– På morgonpromenaden lyssnar jag på Tim Ferriss, mitt på dagen blir det Sommarprat och framåt kvällen blir det musik – med allt från Billie Eilish till Sonic Youth.

Hur mycket hänger du med i vad som händer i kommunikationsbranschen under sommaren?
– Sådär – hoppas jag. Försöker undvika att fastna med mobilen eller datorn dessa få veckor.

Vad ser du mest fram emot i höst?
– Fortsättningen på vårt kommunikationskoncept som jag hoppas kommer röra runt i grytan, inte utan att jag har lite ont i magen.

Julia Lundin

Redaktör Resumé Insikt

julia.lundin@resume.se

Ämnen i artikeln:

LidlSommarBella Goldman

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.