Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Blå Bands starka sidor

Publicerad: 24 september 2008, 12:38

Här presenterar Resumé aktuella kampanjer. Vill du tipsa om en kampanj klicka här. Vill du kommentera kampanjerna gör det längst ner på sidan.


Blå Bands starka sidor

Bilder ur den svenska vardagen ska stärka varumärket Blå Band. Med hjälp av en kampanj, som kommer att synas i veckopress, internetannonsering samt butiksaktiviteter, ska ägaren Campbell Soup Sweden visa att Blå Band är en del av den svenska folksjälen.

– Vi ser ett stort värde i att ta vara på vår historia och vår närvaro i den svenska vardagen, säger Marknadsdirektör Katariina Raivio Pålsson, i en kommentar.

Kampanjen, som är framtagen av den Malmöbaserade reklambyrån Kär & Galen, startade i veckan.

I samband med kampanjstarten passar företaget också på att släppa två nyheter: Blå Band färdig Köttsoppa och Blå Band färdig Gulashsoppa.

Campbell Soup Sweden/Blå Band

Beställare: Katariina Raivio Pålsson
Reklambyrå: Kär & Galen Reklambyrå
Arbetsgrupp: Niklas Brodd kreativt ansvarig, Marie Schelin produktionsledare, Anders Påhlsson/Ivan Matanovic kreatörer

Linda Fagerlind

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.