Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Bloggare ska lyfta SBAB

Publicerad: 29 September 2009, 14:52

Vardagsdrömmar framförda av gästbloggare. Det är huvudingredienserna i SBAB:s nya byrå Starts färska kampanj.


Ämnen i artikeln:

SBABStart Communication

Start Communication och SBAB inledde sitt samarbete i början av september. Kampanjen kommer att gå i DN söndag, på dn.se och på kampanjsiten sparadrommar.blogspot.com. På kampanjsidan kommer ett antal gästbloggare att under nio veckors tid framöver dela med sig av sin vardag och sina drömmar.

– Uppdraget var att lyfta SBAB:s sparkonto för privatpersoner. Genom detta ville vi på ett trovärdigt sätt lyfta fram den vanliga människan och ge inspiration till att förverkliga sina drömmar genom ett enkelt sparande. Men det är också ett sätt att få kampanjen att leva längre, eftersom det är en begränsad kampanj i DN:s sparskola på söndagar, säger Håkan Rosenlind cd på Start Communication.

Arbetsgrupp: ad Maria Häggman och Anders Uvberg, copy Anna Brakander, copy/cd Håkan Rosenlind, projekledare Claes Broström och produktionsledare Benny Johansson.

Tero Marjamäki

Ämnen i artikeln:

SBABStart Communication

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.