Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Bredbandsbolaget lämnar Familjen

Publicerad: 8 April 2009, 12:37

Telenor-ägda Bredbandsbolaget lämnar Familjen för Acne Advertising. – Det kommer att ske en successiv överlämning under våren, säger Anne Årneby varumärkeschef Telenor/Bredbandsbolaget.


Bredbandsbolaget har inte genomfört någon pitch.
– Vi känner Acne väl sedan tidigare. Det har aldrig varit aktuellt att gå ut i en pitch, säger Anne Årneby.

Acne Advertisings ligger också bakom nya konceptet Upplev mer som kommer att börja rulla från och med vecka 19.  Kampanjen kommer bland annat att gå i tv.
– Den ska visa alla fördelar med höga bredbandshastigheter, säger Anne Årneby.

Peter Willebrand

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.