Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag09.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Citypaketet väljer Åkestam Holst

Publicerad: 1 Februari 2008, 14:33

Annonspaketet Citypaketet börjar året med en ny reklambyrå. Samarbetet med Storåkers är avslutat. – De har valt att jobba med Dagens Industri och det krockar. Men vi är nöjda med vad Storåkers gjort för oss, säger Dan Morén, vd på Citypaktet.


Det första Åkestam Holst får sätta tänderna i är en ny presentation. Och sedan ska de se till att Citypaketet, som sponsrar Guldägget, får en bra exponering.
– Åkestam Holst har en hel del rutin eftersom de jobbat med Posten på Guldägget tidigare. För oss är det viktigt att synas på Guldägget som vi sponsrar för 13:e året i rad.

Under våren kommer byrån att jobba med breda kampanjer i branschpress, men också smalare kanaler.
– Vi vet väldigt väl vilka som är våra potentiella kunder. Så vi kommer jobba mycket med dr och gerilla-liknande aktiviteter.

Åkestam Holst fick nyligen uppdraget att relansera varumärket Carlshamn, som ägs av finlänska Raisio.

Tobias Rydergren

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.