Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Coca-Cola miljonsatsar i Lets Dance

Publicerad: 8 februari 2008, 15:48

Coca-Cola tar rejäl plats i Sveriges just nu dyraste reklamutrymme, TV4:s Let’s Dance. Ikväll visas filmen Hapiness Factory i sin helhet 21.12. Byrån bakom filmen är Wieden Kennedy.


Tillsammans med Wallanderfilmerna, 22-nyheterna på fredagar och Hjälp är Let´s Dance TV4:s dyraste reklamplats. Prislappen ligger på runt 200 000 för en 30 sekunder lång film. Listpriset blir alltså närmare 1,5 miljoner kronor för att visa filmen.

Se filmen nedan.

Tobias Rydergren

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.