Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

De har chans att vinna Gyllene Hjulet

Publicerad: 25 februari 2009, 10:25

Sponsring- och eventföreningens tävling Gyllene Hjulet har nu sållat bland de 114 inskickade bidragen.
Juryn har nominerat följande 35 bidrag.


Ämnen i artikeln:

Gyllene Hjulet

EVENT B2B
Bodén & Co Kommunikation och Posten Meddelande för Guldlådan 2008
Baluba Event och Danske Bank för Sverige Möte 2008
Dream Communication och Graffman Företagsledning & Utveckling för Magiska Gotland på turné!
American Express Group & Events, Creative Events och LRF för LRF-dagarna
Fieldwork och Telenor för Telenor City by City

SPONSRING B2B
SEB för Dagens unga gör skillnad för SEB:s ledare
S&B och DHL Express för DHL Football Delivered
PS Communication och Ericsson Racing Team för Ericsson on Board
S&B och Samsung Electronics Nordic för Samsung True to Golf
Leeman & af Klercker Sponsor Communication och ÅF för ÅF Golden League

EVENT B2C
The Fan Club och Sydsvenska dagbladet för Ta semester från semestern
United Media Group och Philips Consumer Lifestyle för Oasis of Light – Light when you need it!
Fredag och Metro för Metro Global Photo Challenge
PS Communication och Unilever Sverige för Becel – ge oss fem minuter…
DIF, Prime PR och Adidas för Fotbollsmodet

SPONSRING B2C
Norrlands Guld, Håkanson United, Starcom, Svenska Fans.com, DIF, IFKG, HIF och MFF för Guldkontrakt med Norrlands Guld
United Media Group och Telia för Spela fotboll online
Minnesota Communication och Svenska Spel för Svensk Hockey vinner på Svenska Spel
I Branding, Spotlight PR och Tele2 för Tele2 - Huvudsponsor av Idol
United Media Group och Telia för Telia på DreamHack 2008

PUBLIKA EVENT
Sveriges Radio och Sveriges Television för Musikhjälpen 2009
Bodén & Co och Fortum för Fortum Almedalen – Full tank 7 kr
United Media Group och Philips Consumer Lifestyle för Oasis of Light – Light when you need it!
PS Communication och A Non Smoking Generation för Deception by Marlboro
Edelman och Batteriinsamlingen/Naturvårdsverket för Batteriåtervinning – att gå från varför till var?

PUBLIK SPONSRING
Fortum för Fortums belysningsprojekt - Lys upp
Telia för Go08 Stureplan
Sportbladet, PS Communication och Diablo Marketing för Heja Sverige
Louder och LG Electronics för LG Winter Jam
Futurniture och IKEA för Stora värmeljusjakten

ÅRETS MEST KREATIVA LÖSNING
Prime PR och Adidas för Black at Heart
Scholz & Friends Stockholm, Metro och Aftonbladet för Dawn till Dusk
Norrlands Guld, Håkanson United, Starcom, Svenska Fans.com, DIF, IFKG, HIF och MFF för Guldkontrakt med Norrlands Guld
The Fan Club och Sydsvenska dagbladet för Ta semester från semestern
PS Communication och Telia för Telia i fjällen - Rockgondolen

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Gyllene Hjulet

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.