Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

De kan vinna Årets kampanj

Publicerad: 23 mars 2010, 09:13

I början av maj arrangeras Stockholm Mediaweek. Då ska också årets bästa kampanj koras.
Nu har juryn tagit ut åtta finalister.


Ämnen i artikeln:

Stockholm MediaWeek

De nominerade är:

KRAFT- Aladdin, Rädda julen, Starcom
McDonald's, Bok Happy Meal, OMD
OLW, Fredagsmys, OMD
Procter & Gamble, Clearblue Ägglossningskalender, MediaCom
Synsam, Lansering av Cheap Monday Clairvoyant för Synsam, Starcom
Tretorn, Ridstövel 2009, Zenithmedia
Unilever - GB Glace, GB Vårens förälskelser, Klirr Stockholm och Mindshare
Volkswagen Sverige, Rolighetsteorin – BlueMotion Technologies, DDB Stockholm/ Tribal DDB Stockholm

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Stockholm MediaWeek

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.