Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Dedicate tar hem Fristads

Publicerad: 9 mars 2010, 14:23

Fristads väljer Dedicate efter en upphandling med tre byråer. Uppdraget är europeiskt och de första kampanjerna kommer nu i vår.


Ämnen i artikeln:

Dedicate

Från vänster: Helena Wallskog (VD/Projektledare), Anna Efraimsson (Marketing coordinator Fristads), Hans Anderson (Copywriter) , Helena Mannerblad (Art Director) , Veronica Jensen (Produktionsledare), på stolen Kari Vikman-Brand & Concept manager Fristads.

– Vi har gjort en del internat arbetet till att börja med. Men snart kommer nya kampanjer både i Sverige och resten av Europa, säger Dedicates vd Helena Wallskog.

Fristads arbetskläder är ett uppdrag som senast hanterades av ANR. Nu ska varumärket få en ny kommunikationsplattform.
– Det handlar om en nylansering på den europeiska marknaden, säger Kari Vikman, Brand & Concept Manager för Fristads i en kommentar.

Dedicate tog nyligen hem uppdraget för färgföretaget Caprol. Där kommer de första kampanjerna redan nu i mars.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Dedicate

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.