Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Nyheter

Diesel bakom årets dummaste kampanj

Publicerad: 25 Januari 2010, 15:40

Klädmärket Diesel har en historia som en säker reklamköpare. I den nya kampanjen slår företaget ett slag för dumheten.


Ämnen i artikeln:

Kampanjer på GDieselAnomaly

Pixie Geldof i Diesels nya kampanj.

Be stupid – är det genomgående temat i kampanjen som startar nu i veckan. Bakom kampanjen ligger byrån Anomaly. I kampanjen syns Pixie Geldof och supermodellen Geogia Frost. Kampanjen är fotograferad i Kalifornien av Melodie Mcdaniel, Kristin Vicari och Chris Buck.

Smarta hånas i Diesels kampanj.

Tobias Rydergren


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.