Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Efter 18 år: Björn Ståhl lämnar Ingo

Publicerad: 19 september 2022, 11:26

Björn Ståhl kom till Ingo från Lowe.

Foto: Fond & Fond

En av Sveriges längst sittande kreativa chefer lämnar sin post.


Ämnen i artikeln:

NyheterIngoBjörn Ståhl

Efter 18 år som kreativ chef på Ingo lämnar Björn Ståhl byrån. Han var creative director redan när byrån grundades 2008 och har sedan 2010 bildat radarpar med vd:n Håkan Karlsvärd. Under Björn Ståhls kreativa ledarskap har Ingo vunnit ett otal kreativa priser, däribland två grand prix i Cannes Lions och två svarta pennor i D&AD. Bland de mest uppmärksammade jobben finns ”Dill” för Lidl (2013), ”The Swedish number” för STF (2016) och ”Moldy whopper” för Burger King (2020).

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Magasinet direkt i brevlådan, 11 nr per år

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vårt magasin. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

NyheterIngoBjörn Ståhl

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.