lördag23 september

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Efter 18 år: Björn Ståhl lämnar Ingo

Publicerad: 19 september 2022, 11:26

Björn Ståhl kom till Ingo från Lowe.

Foto: Fond & Fond

En av Sveriges längst sittande kreativa chefer lämnar sin post.

Ämnen i artikeln:

NyheterSCP GREYBjörn Ståhl

Thomas Nilsson

thomas.nilsson@resume.se


Efter 18 år som kreativ chef på Ingo lämnar Björn Ståhl byrån. Han var creative director redan när byrån grundades 2008 och har sedan 2010 bildat radarpar med vd:n Håkan Karlsvärd. Under Björn Ståhls kreativa ledarskap har Ingo vunnit ett otal kreativa priser, däribland två grand prix i Cannes Lions och två svarta pennor i D&AD. Bland de mest uppmärksammade jobben finns ”Dill” för Lidl (2013), ”The Swedish number” för STF (2016) och ”Moldy whopper” för Burger King (2020).

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev