Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

"En oerhört viktig lansering"

Publicerad: 31 mars 2010, 09:40

Natusan lanserar nu en ny hudvårdsserie för nyfödda, First touch. Den finländska fotografen Denise Grünstein har tagit bilderna som ska användas i marknadsföringen.


Bild från Natusans kamapnj. Foto: Denise Grünstein

Bilderna är tagna för den printkampanj som nu drar igång. De kommer också att synas i butiker och på nätet. Målgruppen är tydlig – föräldrar till nyfödda barn.

– Givetvis är detta en oerhört viktig lansering för oss. Vi har valt medier med inriktning på föräldrar och pratar direkt till målgruppen med 100 procents täckning. Vi har anlitat Denise eftersom hon är en erkänd fotograf som är specialist på att fotografera och fånga människor på ett personligt sätt och med en stark närvaro i bilden. Samtidigt stärker bilderna vår position som specialist på barns hud, säger Cecilia Gröning, varumärkeschef på Natusan.

Tobias Rydergren

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.