Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Femina utser årets bäst klädda mediefömedlare

Publicerad: 8 november 2007, 12:21

Vem är Sveriges snyggast klädda medieförmedlare? Frågan alla ställer sig får snart ett svar. Femina genomför omröstningen hela branschen väntat andlöst på.


Vad har Lotta Billing på Mediacom, Camilla Delbrandt på Media Broker, Kenneth Danielsson på Mindshare, Anneli Elfqvist på Gester & co, Charlotta Nordling på Inserator, Johan Hallin på Carat, Malin Eriksson på Synergi och Andreas Liss-Daniels på Initiative Universal gemensamt?De är alla medieförmedlare? Visst. Men de är stiligt klädda också.Magasinet Femina genomför århundradets omröstning på webben just nu. Sveriges bäst klädda medieförmedlare ska utses. Om femton dagar avslutas omröstningen och en vinnare är korad.Malin Eriksson på Synergi leder omröstningen hittills.(10.30 tisdag.)Hur känns det?- (Skratt) Det är ju inte klart än men det känns väldigt bra.Hur viktigt är det att vara snyggt klädd som medieförmedlare?- (Skratt) Det är inte viktigt alls, det viktigaste är att man är trevlig.Törs du spekulera i utgången av tävlingen?- (Skratt) Nej, det är så långt kvar innan omröstningen är avslutad.Vem är din personliga favorit?- (Skratt) Jag har inte tittat, så det kan jag inte svara på.Vilka stiltips kan du ge?- (Skratt) Var dig själv. Gud vad fånigt.

Frågan eller svaret?- (Skratt) Båda.

Andreas Johansson

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.