Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 23 april 2008, 13:04
Här presenterar Resumé aktuella kampanjer. Vill du tipsa om en kampanj klicka här. Vill du kommentera kampanjerna gör det längst ner på sidan.
Nästa vecka släpper Kolmården flera filmer med Markoolio i huvudrollen. Bakom kampanjen står djurparkens reklambyrå Hallberg-Thorstenson.
Filmerna, som alla är korta nyhetsinslag, bygger på Marko Lehtosalo som nyhetsankare. Målet är att marknadsföra nybyggda Marine World där besökare bland annat kan se en helt ny delfinföreställning med regi och musik av just Markoolio.
Filmerna kommer att synas i TV3 och TV4.
Läs även: Här gör Enzo reklamdebut
Uppdragsgivare, Lars Lindvall
Byrå: Hallberg-Thorstenson
Arbetsgrupp: Johan Windahl projektledare, Hannes Persson ad, Michael Marmstål copy, Andreas Duvmo digital media ad, Pi Eldblom produktionsledare
Nyhetsankare: Marko Lehtosalo
Regissör: Kenny Mattsson
Kamera: Drakfilm
Linda Fagerlind