Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag02.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Kappahl väljer fem byråer

Publicerad: 25 Maj 2009, 13:13

Kappahl avslutar samarbetet med ANR BBDO. Istället får fem byråer dela på uppdraget att marknadsföra klädkedjan.


Ämnen i artikeln:

Kappahl

Meta Ågren är Kappahls marknadsdirektör.

Marknadsdirektören Meta Ågren med ett förflutet på Forsman & Bodenfors knyter nu nya band med sin gamla arbetsgivare. Forsman & Bodenfors blir Kappahls reklambyrå. Systerbyråerna Happy F&B och Kollo får ansvar för design respektive butikskommunikation.

Kappahl skriver även avtal med undersökningsföretaget People in Store och Trackster, specialist på relationsmarknadsföring.
– Kappahl har redan gjort ett bra jobb med sin kundklubb på alla fyra marknader. Nu ska vi lyfta det ett steg till, säger Johan Nyrelli på Trackster.
– Det här blir en viktig kund för oss.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Kappahl

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.