måndag29 maj

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Kartläggning: Går mot rekord efter pandemin – så får e-handelsbyråerna tillväxt i lågkonjunktur

Trots e-handelsboomen misslyckades många av branschens storspelare att växa. 2022 gick nischen som tåget. Nu märker många av byråerna att kunderna drar i bromsen, visar Resumés kartläggning.
√ Vinnare och förlorare – nyckeltal för 29 e-handelsspecialister.
√ Här växer affären.
√ Byråernas 7 fokusområden i år.

Publicerad: 25 maj 2023, 12:26

Ämnen i artikeln:

Making WavesNorth AllianceMarknadsföringAnnonsE-handel

Niklas Uddholm (Awave), Anton Johansson (Grebban), Christian Olausson (Mild) och Sebastian Broms (Noa Ignite)

Tillväxtboomen för e-handeln under pandemiåren gick få förbi. Under 2020 växte e-handelns totala omsättning med 35 miljarder kronor (40 procent) och följande år med 24 miljarder (20 procent). Efter rekordåren

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Nya Resumé 2023 - magasin med dubbelt antal sidor, mer inspiration och fördjupning i nytt format
Nytt veckobrev för alla prenumeranter med ännu mer fokus på snabb omvärldsbevakning
Exklusivt analysbrev med kartläggningar, granskningar & insikter
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll på resume.se

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 195 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 5 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev