Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Klart med ny vd på IRM

Publicerad: 23 september 2008, 14:19

Magnus Anshelm blir ny vd för institutet för reklam- och mediemätning, IRM.
Han efterträder Elisabeth Trotzig som nyligen utsågs till reklamombudsman.


Magnus Anshelm är 46 år och har jobbat 20 år i reklam- och mediebranschen. De senaste fem åren har han drivit K2 Analys.
– Namnet står för kommunikation och konsument. Vi har jobbat mycket med att utvärdera effekter av reklam och pr.

Den första november tar Magnus Anshelm formellt över som vd på IRM.
– I första hand ska jag lära känna verksamheten. Den stora utmaningen framöver är att kunna följa med den snabba utvecklingen av mediemarknaden.

Tobias Rydergren

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.