Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Nyheter

Les Binet tvärvänder om Facebook: Användbart för varumärkesbygge

Publicerad: 21 Oktober 2019, 08:15

Les Binet och Liv Sandberg på Facebook.

Marknadsföringsforskaren Les Binet har länge kämpat för de traditionella räckviddsmedierna och kritiserat sociala medier för bristande reklameffekt. När Resumé träffar honom tillsammans med Facebooks byråchef Liv Sandberg tvärvänder han – och menar att det finns en outforskad potential i varumärkesbygge socialt – om bara kreatörer lär sig ett och annat. Det här är en artikel från Resumé Insikt som innehåller bland annat: - Resumé Insikt intervjuar Les Binet och Liv Sandberg - Facebooks roll som varumärkesbyggare - Utmaningen för kreatörer - Problemet med ”short-termism” Prova Resumé Insikt i 30 dagar Är du redan prenumerant? Logga in här!


Ämnen i artikeln:

InsiktFacebookResumé InsiktMarknadsföring

Amanda Törner

Reporter

amanda.torner@resume.se


Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.