Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag29.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Lilla Snask växer

Publicerad: 21 April 2009, 13:39

– Vi vann. Vi vann. Vi vann. Så låter det från den lilla design– och art direction-byrån Snask som precis vunnit uppdraget att ta hand om Malmöfestivalens grafiska manér.


Ämnen i artikeln:

SnaskStudio Total

En av de nya enheterna från Snask och Studio Total

Tremannabyrån Snask, bestående av Fredrik Öst, Petter Johansson och Magnus Berg, har tillsammans med Studio Total vunnit uppdraget att ta hand om Malmöfestivalens grafiska profil och kommunikation.

Uppdraget som gäller för 2009 innefattar all kommunikation i alla kanaler. Bland annat satsar byrån på print, webb och områdesdesign för den kommande kampanjen. Magnus Berg säger i en kommentar att de särskilt kommer att sikta in sig på att synas mycket i det offentliga rummet.

Malmöfestivalen firar i år 25 år.

Linda Fagerlind

Ämnen i artikeln:

SnaskStudio Total

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.