Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Mäklare öppnar het linje

Publicerad: 8 januari 2010, 09:24

Bostadsmäklaren Svensk Fastighetsförmedling drar igång en ny kampanj för att lansera sin nya telefontjänst ”Snacka bostad”.
Kampanjen kommer att synas i tv, dagspress, radio och på nätet.


Ämnen i artikeln:

CaratHäger FredlundAtmosfärSvensk Fastighetsförmedling

Tanken bakom den nya kampanjen är att locka nya kunder – och att få dem att förbereda sin försäljning på bästa sätt. Den nya telefonlinjen är gratis och öppen föra alla – även de som inte tänker anlita Svensk Fastighetsförmedling. För att numret ska vara lätt att komma ihåg används ett så kallat alfanummer – 020-bostad.

Bakom kampanjen ligger reklambyrån Häger Fredlund, mediebyrå Carat och pr-byrån Agency. Reklamfilmen är producerad av Atmosfär och radioreklamen av Sara Haag.

Tobias Rydergren

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.