Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag21.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Nyheter

Marknadschefen går till sin byrå

Publicerad: 15 Januari 2009, 09:18

Lars Andersson, marknadschef på Bring Citymail hoppar av. Han blir istället projektledare på reklambyrån IK Stockholm, som han jobbar med.


Ämnen i artikeln:

Lars AnderssonIK Stockholm

Lars Andersson, hoppar av som marknadschef på Bring Citymail.

– Jag har nu varit med och lanerat varumärket Bring under hösten och funderade då på att göra något annat. Eftersom jag jobbat med IK Stockholm vet jag att det är en bra byrå.

Lars Andersson har haft både marknads- och försäljningsansvar på Bring Citymail. När han lämnar sin tjänst kommer Susanne Hallberg att ansvara för marknad och produktutveckling medan Peter Källström tar över som försäljningsdirektör. Både rekryteras internt.

Lars Andersson kommer att få titeln senior projektledare. Han blir inte anställd av byrån utan kommer att jobba via egna bolaget Happy Friends AB.
– Jag kommer att jobba med ett antal kunder. Dock inte Bring Citymail. Vid sidan av uppdragen för IK Stockholm kommer jag att jobba med ett affärsutvecklingsprojekt för Bring Citymail, som än så länge är hemligt.

Lars Andersson har tidigare varit marknadschef på Bredbandsbolaget.

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Lars AnderssonIK Stockholm

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.