Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 23 juli 2019, 08:30
Monika Werthén, nordisk marknadschef på Uber, svarar på Resumés sommarfrågor.
Foto: Press
Monika Werthén, Ubers nordiska marknadschef, läser om mänskligheten, krabbfiskar och ser fram emot höstens Uber-kampanj.
Vad gör du i sommar?
– Hänger med familjen i sommarstugan på Västkusten där vi fokuserar på krabbfiske och salta bad!
Vad läser du i hängmattan?
– Sapiens av Yuval Noah Harari och inredningstidningar.
Vad lyssnar du på?
– Sommar i P1 och olika löparpoddar.
Hur mycket hänger du med i vad som händer i kommunikationsbranschen under sommaren?
– Så lite som möjligt faktiskt. Tycker det är viktigt att boota om under semestern.
Vad ser du mest fram emot i höst?
– Att få flytta upp på vår övervåning som renoveras nu under sommaren, att åka på tjejresa till Kroatien och springa Lidingöloppet. Och på Uber har vi en spännande kampanj som lanseras Uber hösten- den ska bli jättekul att få köra!