Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Natalie Tideström Heidmark lämnar We are era

Publicerad: 16 september 2021, 11:48

Efter åtta år på posten lämnar Natalie Tideström Heidmark som nordisk vd för We are era. Marcus Klamming tillträder den 8 oktober.

Foto: ANTON ENERLOV

Efter åtta år på posten lämnar Natalie Tideström Heidmark som nordisk vd för We are era. Istället kommer Marcus Klamming axla rollen från att ha varit Sales Director på bolaget.


Ämnen i artikeln:

Influencer marketing

Marcus Klamming har utsetts till ny vd för We are era i Norden och tillträder den 8 oktober, skriver We are era i ett pressmeddelande. Natalie Tideström Heidmark lämnar därmed rollen efter åtta år. 

Marcus Klamming har över tio års erfarenhet från media och försäljning, senast i rollen som Sales Director på We Are Era i Norden där han även är en del av ledningsgruppen. Tidigare har han bland annat arbetat på Schibsted.

”Inget lätt beslut”

– Jag känner mig både ödmjuk och stolt när jag nu tar mig an denna nya roll, där jag har getts möjligheten och förtroendet att få leda We Are Era i Norden framöver, säger Marcus Klamming i ett pressmeddelande.

LÄS MER: United Screens smutsiga förflutna från insidan: ”Det måste finnas gränser för hur illa man behandlar varandra 

Natalie Tideström Heidmark kommer att vara kvar inom bolaget i rollen som senior advisor.

– Det är självklart inget lätt beslut att lämna bolaget efter nästan åtta år, men det känns tryggt att lämna över till Marcus. Jag är väldigt tacksam över denna tid tillsammans med alla fantastiska medarbetare samt förtroendet från våra ägare, kunder och partners. Det har varit full fart på denna resa, nu ska jag vidare med nya utmaningar och testa på livet som entreprenör, säger Natalie Tideström Heidmark.

LÄS MER: Natalie Tideström Heidmark: ”Planen inkluderade tuffa beslut”

Joakim Wedholm

Reporter

joakim.wedholm@resume.se

Ämnen i artikeln:

Influencer marketing

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.