Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Nix-Telefon lanserar kundservice på sociala medier

Publicerad: 9 oktober 2018, 07:03

Mats Rönne, ordförande i Föreningen NIX-Telefon

Foto: Pressbild

Nu blir Nix-Telefon ännu ett av de företag som erbjuder kundtjänst via Facebook och Twitter.


Nix-Telefon används av miljontals i Sverige och är en kostnadsfri spärrttjänst för den som inte önskar telefonsamtal i försäljnings-, marknadsförings- eller insamlingssyfte.

– Vi arbetar målmedvetet för att konsumenterna ska få god service och ett långsiktigt skydd mot oönskad telefonförsäljning. Att finnas på digitala plattformar är en naturlig del av satsningen på att skapa en enkel och tillgänglig tjänst, säger Mats Rönne i ett pressmeddelande.

Idag är nära 3 miljoner nummer spärrade via Nix-Telefon.

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.