Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Nya kampanjen en riktig blåsning

Publicerad: 17 juni 2010, 09:05

I veckan drar Tom Tits i Södertälje igång sin sommarkampanj. Experimentet ”stormen” blir dragplåstret som ska locka besökare.


Ämnen i artikeln:

Tom Tits Experiment

Sommarkampanjen kommer att synas på stortavlor.

– Vi började med vårt nya reklamkoncept förra året och det har fungerat väldigt bra, säger Jan Jämsä på Telgekoncernen som driver experimenthuset.

Under förra året ändrades mediemixen. Radio ströks och istället fick printmedierna mera plats. Så blir det även i år där kampanjen kommer att synas i tunnelbanan och på utomhusskyltar. En del av budgeten läggs också på annonsering i dagspress i upptagningsområdet som är Mälardalen.
– Vi har också tagit fram en film för Youtube och sedan jobbar vår webbyrå Tewonder med att skapa en ny förstasida på vår sajt.

Arbetsgrupp: Tom Tits Experiment/Ajax Active

PL: Lisa Ajax
AD: Mattias Falk
Copy: Christoffer Lann
PAD: Anna Holmgren
Original: David Falk

Tobias Rydergren

Ämnen i artikeln:

Tom Tits Experiment

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.