Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Nya numret av Resumé – special om framtidens marknadsavdelning

Publicerad: 20 september 2018, 13:19

I det nya numret av Resumés magasin tar vi en närmre titt på hur marknadsavdelningens framtida roll kommer se ut – och vad som gjorde Nocco till vinnare av tävlingen Framtidens marknadsavdelning.


LEDARE
Chefredaktör Fredrik Svedjetun: Finns framtidens marknadsavdelning?

BRIEF
Kreativitet i butik - händelser i provrummet
Innovatören Philip Siberg vinner både priser och hjärtan
Varumärkesresan: Ericsson ringer igen
Byråekonomi: De svenska byråerna har svårt med lönsamheten – men det finns undantag
Månadens kampanj: Mer Claire Wikholm än Peter Antoine, tack
XXL övertygar traditionellt
Björn Rietz: Varför du ska tänka två gånger när dina anställa vill jobba hemifrån
Froot Loops flörtar med psykadelisk frukost

OPINION

Annelie Gullström: De små förändringarnas disruption
Felix Jörneman: Var dum och lär dig något

SPECIAL OM FRAMTIDENS MARKNADSAVDELNING

Noccos marknadsavdelning bygger familjekänslan på gymmet
Stor intervju med Linus Carlén, varumärkeschef på Nocco
Identitetskris – vilken roll ska marknadsavdelningen spela?
Marknadsavdelningen i siffror
Bilias marknadschef satte ned foten och visade nyttan med sin avdelning

Lokal eller global – någonstansarnas missnöje påverkar marknadsföringen

KARRIÄR

Burson Cohn & Wolfes vd Marta Karlqvist tycker att snällhet är viktigt
Fem verktyg för dig som fått sparken

DEBRIEF

Reklamaren Emelie Jinhee Johnson rider igen
Det svenska kramkalaset – varför ska vi omfamna varandra i tid och otid?
Simon Strand går på museum och äter gott

Ingen prenumeration? Lugn, det fixar du här.

Thomas Nilsson

Reporter

thomas.nilsson@resume.se

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.