Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 18 januari 2013, 14:34
Copyright: Magnus Rietz
Tallink Silja Line vill förnya bilden av företaget och dess produkter. OTW ska ta fram ett nytt redaktionellt koncept för kundklubben Club Ones magasin. OTW tar även över produktionen av tidningen.
– De kommer att producera attraktiva och inspirerande Club One-magasin som skapar köplust hos våra medlemmar och som stärker Tallink Silja Lines varumärke, säger Helena Kerman, Club One Manager i en kommentar.
Club One-magasinet kommer ut fyra gånger per år och skickas i första hand till guld- och silvermedlemmar i kundklubben:
– Tidningen kommer genomsyras av reslust och värme – både till sjöss och i land. Det fantastiska med dessa resor är att du får så mycket på så lite tid, och behöver inte ens ta semester för att komma utomlands, säger Åsa Lundqvist, redaktionschef på OTW i en kommentar.
Första numret går ut i 110 00 exemplar vid slutet av januari.
Tanken är också att sprida det redaktionella materialet via webb och sociala medier.
Karl-Johan Byttner