Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

OTW tar över TallinK Silja Lines Club One-magasin

Publicerad: 18 januari 2013, 14:34

Copyright: Magnus Rietz

Tallink Silja Line vill förnya bilden av företaget och dess produkter. OTW ska ta fram ett nytt redaktionellt koncept för kundklubben Club Ones magasin. OTW tar även över produktionen av tidningen.


Ämnen i artikeln:

Silja LineOTW

– De  kommer att producera attraktiva och inspirerande Club One-magasin  som  skapar köplust hos våra medlemmar och som stärker Tallink Silja  Lines  varumärke, säger Helena Kerman, Club One Manager i en kommentar.

Club One-magasinet kommer ut fyra gånger per år och skickas i första hand till guld- och silvermedlemmar i kundklubben:
–   Tidningen kommer genomsyras av reslust och värme – både till sjöss och  i  land. Det fantastiska med dessa resor är att du får så mycket på så   lite tid, och behöver inte ens ta semester för att komma utomlands,   säger Åsa Lundqvist, redaktionschef på OTW i en kommentar.

Första numret går ut i 110 00 exemplar vid slutet av januari.

Tanken är också att sprida det redaktionella materialet via webb och sociala medier.

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Silja LineOTW

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.