Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Pk-huset väljer Acne

Publicerad: 24 augusti 2011, 21:31

Gallerian PK-huset i centrala Stockholm har för första gången anlitat en byrå för långsiktig kommunikation. Acne Creative blev byrån.


Pk-huset består i dag av 25 butiker, däribland Tiger, H&M, JC och Acnes egna butik. Trots centralt läge bredvid NK är namnkännedomen låg om PK-huset. Målet med kommunikationen är bland annat att få folk att se PK-huset självstädnigt och inte bara som en passage mellan NK och Norrmalmstorg.Första kampanjen från Acne heter "Fashion etc" och kommer gå utomhus i Stockholm från och med april.- Vi kommer också följa upp i månadsmagasin, säger Victor Press på Acne Creative.

Maria Lindholm

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.