Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 3 januari 2012, 15:23
KGM Datadistribution inleder nu ett samarbete med Webbtjänsten Brevo för att säkra den elektroniska kommunikationen till kunderna.
Brevo, som gick i drift vintern 2011, är en digital brevlåda som användaren på ett gratis och säkert sätt ska kunna bruka dygnet runt. – Detta innebär att vi breddar och stärker vårt erbjudande av säkra, kostnadseffektiva och miljövänliga distributionslösningar, säger Göran Lönndahl, vd för KGM.
Enligt Björn Ljunge, grundare och marknadschef på Brevo, innebär samarbetet mycket för företaget. – Det är oerhört vikigt för oss. Vi vill göra det möjligt för KGM att hålla en digital dialog med sina kunder, där de kan nå sina kunder mycket säkrare.
Brevo, som sedan tidigare samarbetar med bland annat Skandia och UC, har i dagsläget en bit över 100 000 användare.