Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Resumé nr 13-14 2012

Publicerad: 3 april 2012, 14:56

I det färska numret av Resumé: • Vi tar tempen på byråvalet. Vilken byrå har lyckats behålla sin storkund i 47 år(!). Ledtråd: Det rör sig om ett tobaksbolag. • För marknadscheferna är byråbytet en budgetfälla som kostar miljoner - helt i onödan. Experten hjälper oss: Så ska vi tänka. • WPP-chefen Martin Sorrell ger sin syn på DDBs idé om att integrera reklam- och mediebyråer. Obs! Han är inte nådig i sin kritik. • Vi har gjort vår egen Gunn-report. Läs om toppbyråerna som vinner mest. • EMU-krisen skakar Europa. Följ med tillbaka till omröstningen som kostade en halv miljard kronor och mot alla odds ledde till förlust. Så lever kampanjmakarna idag. Har du problem att logga in maila: emmeli.prevorsek@resume.se.


Bläddra i tidningen här.

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.