torsdag1 juni

Kontakt

Annonsera

E-tidning

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Resumé nr 17-18 2012

Publicerad: 2 maj 2012, 13:40

I det färska numret av Resumé återfinns:

• 400 miljoner kronor uppskattas gratisläsarna av ekonomisajter vara värda. Så ska mediehusen lyckas kamma hem pengarna.
• Saatchi i Sverige och Danmark knyts närmare och dessutom får nätverket en ny ledning i Sverige.
• Riskkapitalisterna trodde att värden var sådant man räknade sig till. Tyvärr missade de hur man räknar på varumärket. Det misstaget lär de inte göra om. Eller?
• Mätning som Telia, Tre och Telenor helst skulle vilja slippa se men som cheferna på Tele2 älskar.
•De skapade begreppet som gjort dina barn till stjärnsäljare. När det är dags för fredagsmys säger inte mamma och pappa nej. Här är deras berättelse.
• Olle Lidbom har analyserat Schibsted och har svaret på hur deras strategi ser ut.
Detta och mycket mer i Skandinaviens största tidning om reklam, medier och pr.

Har du problem att logga in maila: Johanna Björnholm


Bläddra i tidningen här

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev