Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Rolighetsteorin vidare i PR-kategorin

Publicerad: 21 juni 2010, 06:51

Idag släpptes nomineringarna i Cannes Lions PR-kategori. DDB Stockholm lyckades gå vidare med sin Roligheteori, liksom F&B med Dear Steve Jobs. Prime PR gick vidare med elva bidrag.


Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Idag släpptes alltså de första nomineringarna i världens största reklamtävling, Cannes Lions. Vad gäller PR-kategorin  lyckades DDB Stockholm gå vidare med sin Rolighetsteori för Volkswagen. Även Forsman & Bodenfors nådde framgångar inom PR-kategorin och gick vidare med Dear Steve Jobs för SVT. Även Åkestam & Holst gick vidare med sammanlagt två bidrag för Posten.

Därutöver fick Prime igenom hela elva bidrag, bland annat Carwinism för Audi och Spotless Comeback för ACO.

PR Shortlist

Karl-Johan Byttner

Ämnen i artikeln:

Cannes Lions

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.