Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Så lanserar Viasat nya Viaplay

Publicerad: 7 mars 2011, 10:33

Viasat lanserar Viaplay för att ersätta skrotade Viasat on demand. Idag drar kampanjen igång för arbeta in det nya namnet. Bakom kampanjen står Herlin & Widerberg tillsammans med Creative Services.


Ämnen i artikeln:

Karin ZingmarkViasatViaplay

Viaplay kommer att samla TV, sport och film på nätet. Idag drog kampanjen igång för att lansera Viaplay för allmänheten.

– Med kampanjen vill vi förmedla att Viaplay är en komplett tjänst för TV, Sport och Film Online, säger Karin Zingmark, presschef på Viasat.

Kampanjen för det nya varumärket kommer att synas i TV, utomhus, print och digitalt. Den pågår i tre veckor.

Bakom kampanjen står Herlin & Widerberg tillsammans med Creative Services. Mediebyrå är PHD.

Se klippet här.

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

Karin ZingmarkViasatViaplay

Dela artikeln:


Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.