Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration

Prenumerera

Nyheter

Så marknadsförs Blondinbellas magasin

Publicerad: 19 april 2011, 14:37

Den 3 maj lanseras Isabella ”Blondinbella” Löwengrips nya magasin Egoboost Magazine. Just nu marknadsförs genom en utomhuskampanj i Stockholm och Göteborg.


Ämnen i artikeln:

Egoboost Magazine

Förutom utomhusskyltarna planeras även en lanseringsfest mot potentiella kunder och olika köpcentrum-events.

Det finns även planer på att lansera tidningen i de nordiska grannländerna.

Egoboost ges ut av Moderna Tidskrifter.

På Moderna Tidskrifter räknar man med att Egoboost Magazines upplaga kommer att ligga på omkring 30 – 40 000 exemplar.

Wilson Creative har gjort utformningen av tidningen samt all marknadsföring.

I samband med lanseringen släpper Blondinbella i dag en nyhet om sig själv på Twitter, hon blir riskkapitalist. Hon har tidigare investerat i de egna bolagen men nu kommer hon även att investera i externa.

Christian Ström

Ämnen i artikeln:

Egoboost Magazine

Dela artikeln:

Resumés nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.