Ta del av allt innehåll på Resumé
Starta din prenumeration
Nyheter
Publicerad: 19 april 2011, 14:37
Den 3 maj lanseras Isabella ”Blondinbella” Löwengrips nya magasin Egoboost Magazine. Just nu marknadsförs genom en utomhuskampanj i Stockholm och Göteborg.
Ämnen i artikeln:
Egoboost MagazineFörutom utomhusskyltarna planeras även en lanseringsfest mot potentiella kunder och olika köpcentrum-events.
Det finns även planer på att lansera tidningen i de nordiska grannländerna.
Egoboost ges ut av Moderna Tidskrifter.
På Moderna Tidskrifter räknar man med att Egoboost Magazines upplaga kommer att ligga på omkring 30 – 40 000 exemplar.
Wilson Creative har gjort utformningen av tidningen samt all marknadsföring.
I samband med lanseringen släpper Blondinbella i dag en nyhet om sig själv på Twitter, hon blir riskkapitalist. Hon har tidigare investerat i de egna bolagen men nu kommer hon även att investera i externa.
Christian Ström
Ämnen i artikeln:
Egoboost Magazine